Gastenboek

2920 berichten
Generic placeholder image
Anne en onno 31 December 2021 om 17:48
Wij gaan gezellig mee
Generic placeholder image
Rien 31 December 2021 om 11:11
Ik ben er bij.
Generic placeholder image
Thomas 31 December 2021 om 09:40
Zondag 02/01

Voor de eerste zondagduik van het jaar gaan we even in het nieuwe meer kijken, oude haagseweg.

We vertrekken om 8.45 uur aan de A9, bezinestation Heemskerk.

Ga je mee, gezellig, laat even een berichtje achter.
Generic placeholder image
Anne en Onno 23 December 2021 om 18:42
Wij gaan gezellig mee , de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar!!!
Generic placeholder image
Ard 23 December 2021 om 13:21
2022 uiteraard
Generic placeholder image
Ard 23 December 2021 om 13:19
Hele fijne dagen en een goed begin van 2020
Generic placeholder image
Veerle 23 December 2021 om 12:16
Aanstaande zondag 26 december gaan we naar het Twiske oostzaan kant. Voor wie graag het eten van eerste kerstdag eraf wil duiken, mag gezellig mee! Tevens is het de laatste duik van 2021. Verzamelen doen wij om kwart voor negen bij het benzine station A8 ( Moskee). Tevens houden wij de richtlijnen van het RIVM in acht, tijdens het duiken. Laat even een berichtje achter als je mee wilt! 🙂
Generic placeholder image
Martin 18 December 2021 om 18:32
Jep
Generic placeholder image
Veer 17 December 2021 om 19:40
Gezellig! 🙂
Generic placeholder image
Rien 17 December 2021 om 15:18
Ik ga ook mee.

Reviews

Wouter en Thomas accepteren en waarderen iedereen die op de Duikschool komt. Willen iedereen even zien en horen en maken daar ook tijd voor. Voordat je gaat duiken is er altijd een briefing, zodat je van te voren weet wat je gaat doen. Wouter en Thomas geven je onder water enorm vertrouwen, door even een “box” te geven als oefeningen gelukt zijn. De debriefing is altijd een fijn moment om te bespreken hoe het ging. Op de Duikschool hangt een enorme gemoedelijke, veilige, maar ook gezellige sfeer

Nikita

Mijn zoon van 11 heeft les gehad van Jowi. Deze lessen waren super profesioneel, en vol met kennis. Mijn zoon zei een paar keer na de les dat Jowi heel fijn les geeft. En ook was er altijd heel snel reactie op vragen. Kortom heel veel dank voor Jowi het geven van de les en Wouter voor alle snelle en goede correcte communicatie.

Bram Schenkelaars

Onze dochter en zoon hebben de PADI duikcursus met veel plezier bij Alfa Dive (Thomas en Wouter) gevolgd. Ze zorgen voor een relaxte sfeer, persoonlijke benadering, hebben de spullen goed voor elkaar en zijn echte liefhebbers!

Robert Jan
Toon alle reviews

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag na telefonisch contact
  • Dinsdag 16:00 - 17:30 uur
  • Woensdag 16:00 - 20:00 uur
  • Donderdag 16:00 - 17:30 uur
  • Vrijdag 16:00 - 17:30 uur
  • Zaterdag 13:00 - 17:30 uur
Zomerdijkje 13
1934 CT
Egmond aan den Hoef
Nederland