Gastenboek

2907 berichten
Generic placeholder image
Jowi 5 February 2016 om 11:19
lekker dan Kees!!!

maar we blijven wel in de buurt.

Zondag 07/02/2016 word het Twike Zaankant.

verzamelen doen we bij het benzine station aan de A8 bij Zaandam . en vertrekken daar om 08:45.

let op voor de nieuwe duiker die daar nog niet heeft gedoken neem kleingeld mee het is betaald parkeren.

ga je mee laat het even weten?
Generic placeholder image
kees 4 February 2016 om 19:56
we zullen voor zondag een andere stek moeten zoeken zijkanaal h is met de auto niet te berijken
Generic placeholder image
Jowi 2 February 2016 om 15:41
Dank je Bietje maar de eer komt toch echt aan de web beheerder toe.?

Marko neem jij Leo de volgende keer maar mee van ons leert hij niks.?
Generic placeholder image
Mark(o) 1 February 2016 om 19:46
Jowi ,ziet er leuk uit,af een toe een frisse wind kan geen kwaad.Voor Leo,jammer dan ,eentje mee naar Almere.Ga ze ook stapelen !
Generic placeholder image
Bietje 1 February 2016 om 19:40
Joh, wat is tie mooi die nieuwe site!?
Generic placeholder image
jan 30 January 2016 om 22:09
Verkouden pfff
Generic placeholder image
Leo 30 January 2016 om 12:58
zondag zeker twee Ankers

website ziet er gelikt uit
Generic placeholder image
Margret 30 January 2016 om 09:22
Mooi geworden hoor de nieuwe site

ik heb even uitgebreid rondgesnuffeld ?
Generic placeholder image
Jan2 29 January 2016 om 19:58
Zondag ben ik er weer!
Generic placeholder image
Jan 2 29 January 2016 om 19:22
Ziet er mooi uit je nieuw site!

Reviews

Wouter en Thomas accepteren en waarderen iedereen die op de Duikschool komt. Willen iedereen even zien en horen en maken daar ook tijd voor. Voordat je gaat duiken is er altijd een briefing, zodat je van te voren weet wat je gaat doen. Wouter en Thomas geven je onder water enorm vertrouwen, door even een “box” te geven als oefeningen gelukt zijn. De debriefing is altijd een fijn moment om te bespreken hoe het ging. Op de Duikschool hangt een enorme gemoedelijke, veilige, maar ook gezellige sfeer

Nikita

Mijn zoon van 11 heeft les gehad van Jowi. Deze lessen waren super profesioneel, en vol met kennis. Mijn zoon zei een paar keer na de les dat Jowi heel fijn les geeft. En ook was er altijd heel snel reactie op vragen. Kortom heel veel dank voor Jowi het geven van de les en Wouter voor alle snelle en goede correcte communicatie.

Bram Schenkelaars

Onze dochter en zoon hebben de PADI duikcursus met veel plezier bij Alfa Dive (Thomas en Wouter) gevolgd. Ze zorgen voor een relaxte sfeer, persoonlijke benadering, hebben de spullen goed voor elkaar en zijn echte liefhebbers!

Robert Jan
Toon alle reviews

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag na telefonisch contact
  • Dinsdag 16:00 - 17:30 uur
  • Woensdag 16:00 - 20:00 uur
  • Donderdag 16:00 - 17:30 uur
  • Vrijdag 16:00 - 17:30 uur
  • Zaterdag 13:00 - 17:30 uur
Zomerdijkje 13
1934 CT
Egmond aan den Hoef
Nederland