Vandaag mijn PADI Open Water-cursus gehaald bij Alfa Dive! Ik heb het erg naar mijn zin gehad en elke week weer veel nieuwe dingen geleerd. Dankzij de humor van Thomas en Wouter overleef je zelfs het theoriegedeelte haha. Bedankt voor alles! ?
Wouter en Thomas accepteren en waarderen iedereen die op de Duikschool komt. Willen iedereen even zien en horen en maken daar ook tijd voor. Voordat je gaat duiken is er altijd een briefing, zodat je van te voren weet wat je gaat doen. Wouter en Thomas geven je onder water enorm vertrouwen, door even een “box” te geven als oefeningen gelukt zijn. De debriefing is altijd een fijn moment om te bespreken hoe het ging. Op de Duikschool hangt een enorme gemoedelijke, veilige, maar ook gezellige sfeer
Mijn zoon van 11 heeft les gehad van Jowi. Deze lessen waren super profesioneel, en vol met kennis. Mijn zoon zei een paar keer na de les dat Jowi heel fijn les geeft. En ook was er altijd heel snel reactie op vragen. Kortom heel veel dank voor Jowi het geven van de les en Wouter voor alle snelle en goede correcte communicatie.