Gastenboek

2927 berichten
Generic placeholder image
Anne en Onno 1 April 2023 om 23:01
Wij gaan de eerste duik gezellig mee
Generic placeholder image
Marco 1 April 2023 om 19:47
ga beide duiken mee,

Ga rechtstreeks nieuwe meer zie jullie daar 09:00
Generic placeholder image
Kees Leo 1 April 2023 om 13:15
present voor de Nieuwe Meer
Generic placeholder image
Wouter 1 April 2023 om 10:04
Ik ben erbij
Generic placeholder image
Jaap B 31 March 2023 om 18:39
Jowi ik ben zondag bij beide duiken
Generic placeholder image
Rien 31 March 2023 om 17:29
Ik ben er ook
Generic placeholder image
Marian 31 March 2023 om 16:08
Ik ga mee
Generic placeholder image
Nico 31 March 2023 om 10:10
Ik ga mee!
Generic placeholder image
rinse 30 March 2023 om 21:04
deze keer red ik t

Generic placeholder image
Jowi 30 March 2023 om 19:54
Zondag 2/4/23

Deze week gaan we naar het nieuwe meer oude Haagseweg. We worden we vergezeld door Franka Appelman van duikdokter.com. wij hebben haar ontmoet in Bonaire in 2017. En zij wil weer eens met ons duiken maar dan in Nederland. Lijkt het je leuk om mee te duiken. We vertrekken om 08:45 van af benzinestation A9 Heemskerk.

Reviews

Vandaag mijn PADI Open Water-cursus gehaald bij Alfa Dive! Ik heb het erg naar mijn zin gehad en elke week weer veel nieuwe dingen geleerd. Dankzij de humor van Thomas en Wouter overleef je zelfs het theoriegedeelte haha. Bedankt voor alles! ?

Senna

Wouter en Thomas accepteren en waarderen iedereen die op de Duikschool komt. Willen iedereen even zien en horen en maken daar ook tijd voor. Voordat je gaat duiken is er altijd een briefing, zodat je van te voren weet wat je gaat doen. Wouter en Thomas geven je onder water enorm vertrouwen, door even een “box” te geven als oefeningen gelukt zijn. De debriefing is altijd een fijn moment om te bespreken hoe het ging. Op de Duikschool hangt een enorme gemoedelijke, veilige, maar ook gezellige sfeer

Nikita

Mijn zoon van 11 heeft les gehad van Jowi. Deze lessen waren super profesioneel, en vol met kennis. Mijn zoon zei een paar keer na de les dat Jowi heel fijn les geeft. En ook was er altijd heel snel reactie op vragen. Kortom heel veel dank voor Jowi het geven van de les en Wouter voor alle snelle en goede correcte communicatie.

Bram Schenkelaars
Toon alle reviews

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag na telefonisch contact
  • Dinsdag 16:00 - 17:30 uur
  • Woensdag 16:00 - 20:00 uur
  • Donderdag 16:00 - 17:30 uur
  • Vrijdag 16:00 - 17:30 uur
  • Zaterdag 13:00 - 17:30 uur
Zomerdijkje 13
1934 CT
Egmond aan den Hoef
Nederland